FAQ (Vanliga Frågor)

Vårt kundserviceteam är tillgängligt helgfria vardagar kl. 10:00 till 17:00

Beställningar och Leverans

Hur lång tid tar det att få min beställning?

De flesta beställningar hanteras inom 1-2 arbetsdagar. Leveransen beräknas ta 7-9 arbetsdagar, vilket innebär totalt 8-11 arbetsdagar från beställning till mottagande.

Hur skapar jag ett konto?

Klicka på ikonen 'Mitt konto' i det övre högra hörnet på vår webbplats och följ registreringsanvisningarna.

Hur ändrar jag min leveransadress?

Logga in på ditt konto, navigera till 'Kontoinställningar' och uppdatera dina leveransuppgifter.

Hur ser jag statusen på min beställning?

När din beställning skickas får du ett spårningsnummer via e-post. Du kan också spåra din beställning genom att klicka på alternativet 'Spåra beställning'.

Kommer ni att lagra min kreditkortsinformation?

Vi prioriterar din säkerhet och lagrar inte kreditkortsinformation utan ditt samtycke. Du kan välja att spara dina betalningsuppgifter för framtida köp vid utcheckningen.

Tar ni ut moms?

Moms på 25% ingår i priset som visas på produktsidan.

Skickar ni internationellt?

För närvarande skickar vi enbart inom Sverige. Vi arbetar med att utöka våra marknader i framtiden.

Kommer mina varor i ett enda paket?

Beroende på produktens tillgänglighet och lagerplats kan artiklar i din beställning anlända i separata paket.

Returer och byten

Vad är er returpolicy?

Vi erbjuder 30-dagars returpolicy för oanvända och oöppnade varor. För detaljerad information, vänligen se vår sida för Retur- och Återbetalningspolicy.

Jag fick fel vara.

Vi ber om ursäkt för besväret. Kontakta vårt supportteam på kontakt@fettbra.se med dina orderdetaljer så hjälper vi dig snabbt.

Min beställning kom fram skadad.

Vi beklagar detta. Kontakta oss på kontakt@fettbra.se med bilder på den skadade varan så hjälper vi till för att lösa problemet.

Vart ska jag skicka min godkända retur?

Efter att ha kontaktat vårt supportteam och fått returen godkänd, skicka returen till: Lotsgatan 5C, 41458, Göteborg, Sverige

Hur får jag kundsupport?

Du kan kontakta oss via e-post på kontakt@fettbra.se eller ringa oss på 031-781 29 30. Våra supporttider är helgfria vardagar kl. 10.00 - 17.00.

Vad gör jag om jag angav fel leveransadress?

Om din beställning ännu inte har hanterats, kontakta oss omedelbart för att uppdatera din leveransinformation.

Kan jag ändra eller avbryta en beställning efter att jag har beställt den?

Vi hanterar beställningar snabbt, men om du kontaktar oss omedelbart efter att du har lagt din beställning kan vi eventuellt göra ändringar eller avbokningar.

Kontakta Oss

För ytterligare hjälp, kontakta vårt kundsupportteam:

Vi besvarar alla förfrågningar inom 2 arbetsdagar.

E-post: kontakt@fettbra.se
Telefon:
 031-781 29 30

Adress: Lotsgatan 5C, 414 58, Göteborg, Sverige